niedziela, 26 stycznia 2014

Ortografia i inne

Proszę was o to, byście przestrzegali zasad ortografii :(.. Bo mnie to naprawdę gryzie i nie umiem tego przeczytać.. A zwłaszcza kiedy piszecie:
Ja jestem Alex- Tak się nie pisze.. Pisze się tak:
- Ja jestem Alex - Inaczej wygląda to jakby.. Jakby.. Hm.. Jakby on chciał to powiedzieć, ale tego nie powiedział.. Tylko ty to pomyślałeś :o.. Proszę was o to, żeby to co mówi lub robi ten wilk pasowało do jego charakteru! Np: Wy piszecie: - Jestem Alex, miło mi cię poznać.- A wilk ma w charakterze "Dla obcych chamski i sarkastyczny" A obcy, to równierz ci, których dopiero poznał, przecież nie będzie od razu ufał jakiemuś wilkowi.. Takie zaufanie nawet w świecie wilków trzeba wyrobić..

Ps: Obcy to nie są kosmici, tylko ludzie/wilki itp. Których nie zna lub dopiero co poznał i wcale nie ma do niego/niej zaufania :o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz