środa, 29 stycznia 2014

Od Alexa CD Nighta

Warczałem na obcego mi basiora. Po pewnym czasie, spostrzegłem, że Estera przygląda się tej scenie przerażona. Znów wszystko popsułem. Wzrok Estery pomógł mi się uspokoić. Stanąłem w miejscu i uniosłem dumnie głowę przestając warczeć.
-Skąd się tutaj wziąłeś? - zapytałem Nighta.
-Należę do watahy Night. - wyjaśnił.
-Ciekawe... - powiedziałem do siebie. - Po co chciałeś mnie odwiedzić?
-Y...Estera mi zaproponowała, żeby ciebie odwiedzić. - wyznał.
-Tak, ja go namówiłam. - poparła go Estera, co mi się nie spodobało. 
-Ach, tak...To wszystko wyjaśnia. - spojrzałem kątem oka na waderę, dając jej znać, że nie jestem w dobrym nastroju.
-To może pójdziemy... na łąkę? - spytała szybko Nighta, rozumiejąc moje spojrzenie.

<Night?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz