poniedziałek, 20 stycznia 2014

Od Estery

Wędrowałam spokojnie po polanie. Gdzieś w oddali spostrzegłam Alexa polującego na jelenia. Ale będzie miał wyżerkę!, pomyślałam z zazdrością. Pamiętam jak się w nim podkochiwałam. A on mnie tak namiętnie nienawidził. Dlatego byłam szczęśliwa, gdy dołączyłam z nim do watahy Night. Wreszcie znałam wilka, który był dla mnie miły. Była nim oczywiście Nura. 
-O czym tak rozmyślasz? - usłyszałam za sobą cichy i melodyjny głos. Odwróciłam się i ujrzałam uśmiechniętą Nurę.
-Witaj. A o niczym. Wspominam dawne czasy. Cieszę się, że tu dołączyłam. - powiedziałam.
-Ja też się cieszę, że tu jesteś. - odpowiedziała z uśmiechem. Popatrzyłyśmy obie na polującego w oddali Alexa. 
-A może pójdziemy razem zapolować? - spytała mnie Alfa, zachęcająco.
-Pewnie! - zgodziłam się.

<Nura?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz